Wat is de Madia Servicedesk?

De Servicedesk zorgt voor de afhandeling van alle meldingen die via ons ticketsysteem Mantis, telefoon of e-mail binnenkomen. Deze meldingen kunnen vragen, wijzigingen of incidenten zijn. Zo kunnen wij helpen uw vragen te beantwoorden over uw Magento installatie.

Zonodig wordt uw melding geregistreerd zodat deze kan worden toegewezen aan de juiste persoon. Op deze manier monitoren wij ook de voortgang en houden we alle communicatie over uw melding centraal. Ons doel is uw melding zo goed en zo snel mogelijk af te handelen.

Bent u klant dan kunt u de Servicedesk bereiken door in te loggen in het Mantis ticketsysteem via de 'Naar Mantis' knop rechtsboven in dit scherm.

Actuele storingen

Voor het communiceren van storingen op bijvoorbeeld het netwerk of betaalplatformen sturen wij Twitter berichten uit.

Altijd op de hoogte?

U kunt storingen volgen via ons eigen Twitter kanaal: madiaecommerce.

Om dit gesloten Twitter account te volgen, kunt u een verzoek sturen. Wij zullen u dan zo spoedig mogelijk accepteren.